Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську


Перший онлайн-курс для працівників центрів надання адміністративних послуг

 12.12.2017 в 08:53

Як  забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як  діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які  створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом?  Як цього досягти? У нашому онлайн-курсі ви знайдете відповіді на усі ці  питання.


Курс  побудований на матеріалах Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування  відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, які рекомендовано  Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Також під час курсу  можна дізнатися про досвід практиків – керівників центрів надання  адміністративних послуг, та почути практичні рекомендації психолога щодо  спілкування та обслуговування громадян.


Серед  основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування  (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних  ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП.


Онлайн-курс  корисний та цікавий для:

·працівників центрів надання адміністративних послуг

· представників  органів державної влади та місцевого самоврядування

·громадян, які небайдужі до реформ та прагнуть отримати належний сервіс


Основною  метою онлайн-курсу є формування нової практики спілкування й взаємодії з  громадянами, і підвищення рівня довіри громадян до дій представників влади.


Долучайтеся до онлайн-курсу: https://goo.gl/aCF8Fa

Отримуйте сертифікат та діліться враженням з хештегом #цемійстандарт 

Посилання на тізер онлайн-курсу: https://youtu.be/n1j5X_1G-rQ


Курс  підготовлено за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України, Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується  компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за  дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку  Німеччини (BMZ), та Офісу реформ адміністративних послуг (Проект експертної  підтримки врядування та економічного розвитку (EDGE), який впроваджується  канадською компанією Agriteam Canada Consulting Ltd.


Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг