Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

Про ЦНАП


ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У м. ЛИСИЧАНСЬКУ (далі ЦНАП) працює у місті з 31.12.2013 року на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI.

ЦНАП створений за ініціативою і сприяння керівництва міста, але втілення ідей у життя було б неможливим без методичної, а головне, матеріальної підтримки нашого надійного партнера - німецької федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, з якою ще у березні 2013 року була укладена Угода про співпрацю, що триває і до тепер.

29 вересня 2015 року відбулося урочисте відкриття нового приміщення ЦНАП у м. Лисичанську за адресою вул. Гетьманська (Красногвардійська), буд. 63 за участю Вольфґанґа Мьоссінґера – Генерального консула Федеративної Республіки Німеччина.

Завдяки спільним зусиллям керівництва міста, партнерів, керівника та працівників ЦНАП сьогодні місто має сучасне відремонтоване приміщення, облаштоване необхідними меблями та технікою, яке відповідає вимогам законодавства та створює зручні умови як для відвідувачів, так і для співробітників Центру.

Стан ЦНАП до ремонту було
Стан ЦНАП після ремонту стало

Такі осередки покликані не лише спростити життя громадян, а й дозволяють долучитись українській спільноті до європейської культури надання адміністративних послуг, навчити українців піклуватись один про одного, цінувати час і людські ресурси, можуть стати зразками для реформування адміністративної системи нашої держави.

ЦНАП працює за принципом «єдиного вікна». Це можливість отримання споживачем максимальної кількості адміністративних послуг в одному місці. ЦНАП – це:

  • простота в обслуговуванні;
  • своєчасність надання послуг;
  • розширені та зручні часи прийому, у т.ч. робота без перерви та у суботу;
  • організація надання послуг у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  • новий підхід до прийому заявників – у відкритому приміщенні замість кабінетно-коридорної системи.

Через Центр надається 86 послуг, з них 81 адміністративні послуги, в тому числі з видачі документів дозвільного характеру, 1 послуга з видачі зареєстрованих декларацій, 4 послуги, які прирівнюються до адміністративних, а саме з питань:

  • архітектури і містобудування;

  • приватизації житла та взяття на квартирний облік;

  • сім’ї та молоді;

  • справ дітей;

  • архівних документів;

  • роботи з громадськістю;

  • комунальної власності;

  • житлово-комунального господарства;

  • культури;

  • землеустрою;

  • реєстрації нерухомого майна та бізнесу;

  • реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;

  • державної міграційної служби;

  • прийом декларацій та інші послуги;


Досвід роботи ЦНАП протягом 2015 року було відмічено як позитивний обласними структурами та партерами - проектом «Реформа управління на сході України», та «Спеціальна ініціатива «Україна», які виконуються німецькою федеральною компанією DeutscheGesellschaftfürInternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.

Так, за результатами обговорення питань готовності виконавчих органів міських рад та районних державних адміністрацій Луганської області до виконання повноважень, пов’язаних з передачею функцій з державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу на засіданні обласної державної адміністрації 25.11.2015, досвід ЦНАП у м. Лисичанську рекомендовано до впровадження інших ЦНАП.

1 та 2 грудня 2015 року у м. Вінниця відбулися Комітетські слухання з питань реалізації законодавства України про адміністративні послуги за сприянням та підтримкою Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування, Проекту «Реформа управління на сході України», який виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), Проекту ПРООН та ЄС «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг», Програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «RADA: підзвітність, відповідальність, демократичність», Вінницької міської ради. Центр надання адміністративних послуг у м. Лисичанську визнано кращою практикою у сфері надання адміністративних послуг у Луганській області з досвіду проекту «Реформа управління на сході України» Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). Начальник відділу адміністративних послуг-адміністратор Литвинюк Олена (керівник ЦНАП) була запрошена від Лисичанської міської ради взяти участь у слуханнях та ознайомити з досвідом роботи по реалізації законодавства у сфері надання адміністративних послуг. Її доповідь була спрямована на розкриття проблемних питань у роботі Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську щодо організації співпраці з органами виконавчої влади та можливих шляхів їх вирішення. Олена Олександрівна висловила сподівання на подальшу співпрацю, розширення спектру послуг, що надаватимуться через ЦНАП та підвищення їх якості.

6-11 грудня 2015 року відбулася ознайомча поїздка до Німеччини делегації представників органів місцевого самоврядування – керівників та співробітників центрів надання адміністративних послуг (далі ЦНАП) у Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській, Луганській областей, співробітників проекту «Спеціальна ініціатива «Україна», представників обласних державних адміністрацій, Апарату Верховної Ради України на запрошення Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). До складу делегації було запрошено керівника Центру надання адміністративних послуг Литвинюк Олену як кращого представника практики у сфері надання адміністративних послуг у Луганській області з досвіду проекту «Реформа управління на сході України» Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ).


 1. Характеристика громади

Територіально-адміністративна одиниця м. Лисичанськ (м. м. Новодружеськ, Привілля)
Мешканців яких громад обслуговує ЦНАП м. Лисичанська, Новодружеська, Привілля
Кількість мешканців в місті 115,5 (тис. осіб)
Кількість суб'єктів господарювання в місті (фізичні особи) 2,933 (тис. осіб)
Кількість суб'єктів господарювання в місті (юридичні особи) 1,329 (тис. осіб)

 2. Історія створення ЦНАП

Дата Подія та / або місцеве рішення
08.12.2010 р. Концепція створення Центру адміністративних послуг міста Лисичанська, яка діяла у 2010-2012 роках)
05.06.2012р. Затвердження стандартів надання адміністративних послуг у м. Лисичанську (рішення міської ради №320 від 05.06.2012)
27.12.2012 р.
24.01.2013 р.
Функції по створенню, організації роботи і контролю діяльністю центру покладені на відділ адміністративних послуг міської ради (рішення міської ради № 41/738 від 27.12.2012 та № 42/744 від 24.01.2013)
27.06.2013 р. Рішення про створення Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську та затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг у м. Лисичанську (рішення міської ради № 49/863 від 27.06.2013)
15.03.2013р.
03.11.2014р.
Угода про співпрацю з Німецьким товариством з міжнародного співробітництва (GIZ) GmbH
травень-жовтень 2013р. Розробка проекту
26.11.2013 р. Початок капітального ремонту приміщення ЦНАП
01.10.2013 р. Рішення виконавчого комітету міської ради: «Про затвердження переліку адміністративних послуг та документів дозвільного характеру, що будуть надаватися через Центр надання адміністративних послуг у м. Лисичанську» (рішення № 423), «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську» (рішення № 424), «Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську» (рішення № 425)
серпень 2015 р. Введення в експлуатацію приміщення ЦНАП після капітального ремонту

3. Персонал та організація діяльності ЦНАП

 Організаційно-правова форма ЦНАП

Робочий орган. Здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності центру, керівництво та відповідальність за організацію його діяльності покладається на відділ адміністративних послуг Лисичанської міської ради

 Компетенція адміністраторів: спеціалізація або універсалізація (надайте пояснення)

Універсалізація. Штатна чисельність адміністраторів не дозволяє вводити спеціалізацію, потрібна значна кількість спеціалістів, що неможливо у зв’язку з дефіцитом місцевого бюджету.

 Штатні працівники ЦНАП

Посада та посадові обов'язки Штатна кількість
Начальник відділу адміністративних послуг – адміністратор 1
Заступник начальника відділу адміністративних послуг - адміністратор 1
Державний реєстратор 4
Адміністратор 8
Інші спеціалісти 2

 Працівники інших відділів або сторонніх організацій, які здійснюють консультування або прийом громадян в ЦНАП

Посада та посадові обов'язки Штатна кількість
Державний кадастровий реєстратор (прийом та видача документів) 1

 Режим роботи ЦНАП

Робочі дні Робочі години
Понеділок 8:00 – 15:00  без перерви
Вівторок 8:00 – 15:00  без перерви
Середа 10:00 – 17:00  без перерви
Четвер 8:00 – 15:00  без перерви
П'ятниця 8:00 – 15:00  без перерви
Субота 8:00 – 13:00  без перерви
Неділя вихідний

 5. Місце розташування ЦНАП

Найменування кожного суб'єкту надання адміністративних послуг Кількість послуг
Відділ адміністративних послуг 38
Управління архітектури та містобудування 11
Відділ з обліку розподілу, обміну та приватизації житла 5
Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту 3
Служба у справах дітей 1
Відділ по роботі з депутатами та виконавчими органами міської ради 2
Управління власності 2
Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства 3
Відділ культури 1
Трудовий архів 3
Управління Держгеокадастру у м.Лисичанську 12, з них:
3 – через
адміністратора;
9 – безпосередньо
через державного
кадастрового
реєстратора в
приміщенні ЦНАП
Лисичанський міський відділ Управління Державної міграційної служби України в Луганській області 1
Прийом декларацій 1
Послуги, що прирівнюються до адміністративних 4

4. Адміністративні послуги та Суб'єкти надання адміністративних послуг

 Місце розташування центрального відділення ЦНАП

93100, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. Гетьманська (Красногвардійська), б.63 (ЦНАП знаходиться в центрі міста, у 250 метрах від зупинки громадського транспорту, є паркування для автомобілів, поруч розташоване відділення банку, відстань від ЦНАП до основних органів, які надають адміністративні послуги, складає від 400 м до 2000 м

Приміщення ЦНАП знаходиться на першому поверсі багатоповерхової будівлі (житловий будинок), перебуває у комунальній власності, на балансі міської ради

Паркування авто Є місце для паркування авто. На шість машино-місць.
місце для паркування авто
Громадський транспорт 250 м
Адміністративні будівлі від 400 м до 2000 м
Схеми проїзду Опис маршруту до ЦНАП наявний на сайті ЦНАП

 Доступ для осіб з особливими потребами

Пандус
Пандус
Двері
Двері
Санітарна кімната
Санітарна кімната
Санітарна кімната
Санітарна кімната

 6. Як мешканці дізнаються про роботу ЦНАП?

Джерела інформації
Сайт Офіційний сайт міської ради www. lis.gov.ua Сайт ЦНАПу
http://adminposluga.lis.lurenet.ua
Друковані ЗМІ Інформація про роботу ЦНАПу та перелік адміністративних послуг, що надаються публікується у місцевій газеті «Новий путь»
Телебачення Репортажі по проблемним питанням у роботі ЦНАП
Друковані матеріали Інформація про ЦНАП розміщена у приміщеннях суб’єктів надання адміністративних послуг

 7. Перше враження


Символіка та назва Оформлення ЦНАП витримано у срібно-синіх кольорах з використанням логотипу
логотип
Фасадна вивіска
Фасадна вивіска
Рецепція
Рецепція
Зона очікування
Зона очікування
Зона очікування
Робоча зона
Робоча зона
Покажчики
Покажчики
Покажчики
Покажчики
Покажчики
Інформаційні стенди
Інформаційні стенди
Кімнатні рослини
Інформаційні стенди
Дитячий куточок
Інформаційні стенди

Надання адміністративних послуг здійснюється на підставі інформаційних та технологічних карток, затверджених суб'єктами надання адміністративних послуг.

Станом на 01.10.2016 до Центру звернулося за отриманням адміністративних послуг, в тому числі з видачі документів дозвільного характеру 40123 суб'єктів звернень, з них 36391 суб'єктів – для отримання адміністративних послуг, 3732 суб'єктів – для отримання послуг, прирівняних до адміністративних.

Порушень термінів надання адміністративних послуг немає. Відділом постійно проводиться моніторинг якості надання адміністративних послуг.

Адміністратори та державні реєстратори постійно працюють над підвищенням своєї кваліфікації шляхом проходження короткотривалих навчальних курсів, відвідування семінарів, беручі участь у навчально-ознайомчих поїздках тощо.

ЦНАП завжди радо ділиться власним досвідом із колегами не тільки в межах області, а і країни в цілому.