Інформація про дільність ЦНАП у м.Лисичанську за ІІІ-ій квартал 2021 року
Станом на 01 жовтня 2021року через Центр надання адміністративних послуг у м.Лисичанську надається 126 послуг. Всі послуги надаються через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб'єктами надання послуг, а також адміністраторами та державними реєстраторами безпосередньо.
Кількість наданих послуг із початку року становить 47 795.
Кількість наданих консультацій – 29 319.
Сума надходжень до міського бюджету від надання адміністративних послуг – 1 100 653,16 грн.
ЦНАП у м.Лисичанську постійно розвивається та не зупиняється на досягнутому.
За IIІ-ій квартал 2021 року в ЦНАП було:
1. впроваджено віддалене робоче місце працівника Лисичанського міського центру зайнятості.
Перелік послуг, які надаватимуться працівниками Лисичанського міського центру зайнятості:
1)Консультування щодо виконання певних норм законодавства про працю і зайнятість, державне страхування на випадок безробіття та з питань організації та провадження підприємницької діяльності;
2)Інформування про:
•можливість створення «Електронного кабінету роботодавця» на сайті Державної служби зайнятості та подання звітності в електронному вигляді;
•діючі Міжнародні проєкти, в рамках яких проходять навчальні тренінги та надаються гранти на відкриття власної справи;
•види та терміни подання звітності до центру зайнятості, обов’язки та відповідальність роботодавців;
•надання допомоги по безробіттю одноразово для організації безробітним підприємницької діяльності;
•умови надання ваучера для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян шляхом перепідготовки, спеціалізації підвищення кваліфікації;
•умов організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації безробітних;
•здійснення роботодавцям щомісячної компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працевлаштованих безробітних на нові робочі місця;
•здійснення роботодавцям компенсаційних витрат за працевлаштованих осіб з числа внутрішньо переміщених осіб на оплату праці, перепідготовку та підвищення кваліфікації;
•організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру.
3)Допомога у підборі працівників, у підготовці текстів оголошень про вільні робочі місця для їх розміщення у Єдиній інформаційно-аналітичній системі та засобах масової інформації;
4)Пошук роботи та сприяння у працевлаштування, у тому числі шляхом організації громадських робіт тимчасового характеру;
5)Резервування часу у спеціалістів центру зайнятості через сервіс «Електронна черга» для запису на первинний прийом або отримання консультацій, в тому числі з професійної орієнтації та вибору професії;
2. Проведено ряд тренінгів для персоналу;
3. Відкрито для роботи всі віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАП у м.Лисичанську;
4. Відновлено послуги «Мобільного офісу»;
5. Отримано від Лисичанської міської ВЦА автомобіль.
Згідно моніторингу якості надання адміністративних послуг за IIІ-ій квартал 2021 року в оцінюванні якості надання адміністративних послуг взяли участь 2 827 відвідувачів ЦНАП.
Позитивно оцінили якість надання послуг 2 806 відвідувачів, що становить 99,26%.
Негативно – 21 відвідувачів, відповідно — 0,74%.
Ми наполегливо працюємо над покращенням доступності та якості надання адміністративних послуг мешканцям територіальної громади!