Про ЦНАП
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У м. ЛИСИЧАНСЬКУ (далі ЦНАП) створений у місті з 27.06.2013 року на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI.
ЦНАП створений за ініціативою і сприяння керівництва міста, але втілення ідей у життя було б неможливим без методичної, а головне, матеріальної підтримки нашого надійного партнера - німецької федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, з якою ще у березні 2013 року була укладена Угода про співпрацю, що триває і до тепер.
29 вересня 2015 року відбулося урочисте відкриття нового приміщення ЦНАП у м. Лисичанську за адресою вул. Гетьманська (Красногвардійська), буд. 63 за участю Вольфґанґа Мьоссінґера – Генерального консула Федеративної Республіки Німеччина.
Завдяки спільним зусиллям керівництва міста, партнерів, керівника та працівників ЦНАП сьогодні місто має сучасне відремонтоване приміщення, облаштоване необхідними меблями та технікою, яке відповідає вимогам законодавства та створює зручні умови як для відвідувачів, так і для співробітників Центру.
Такі осередки покликані не лише спростити життя громадян, а й дозволяють долучитись українській спільноті до європейської культури надання адміністративних послуг, навчити українців піклуватись один про одного, цінувати час і людські ресурси, можуть стати зразками для реформування адміністративної системи нашої держави.
ЦНАП працює за принципом «єдиного вікна». Це можливість отримання споживачем максимальної кількості адміністративних послуг в одному місці. ЦНАП – це:
- простота в обслуговуванні;
- своєчасність надання послуг;
- розширені та зручні часи прийому, у т.ч. робота без перерви та у суботу;
- організація надання послуг у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- новий підхід до прийому заявників – у відкритому приміщенні замість кабінетно-коридорної системи.
Через Центр надається 126 послуг, з них 121 адміністративні послуги, в тому числі з видачі документів дозвільного характеру, 5 послуг, які прирівнюються до адміністративних, а саме з питань:
архітектури і містобудування;
приватизації житла та взяття на квартирний облік;
сім’ї та молоді;
справ дітей;
архівних документів;
роботи з громадськістю;
комунальної власності;
житлово-комунального господарства;
культури;
землеустрою;
реєстрації нерухомого майна та бізнесу;
реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
державної міграційної служби;
видачі дозволів для виконання робіт підвищеної небезпеки;
прийом декларацій та інші послуги;
Досвід роботи ЦНАП було відмічено як позитивний обласними структурами та партерами - проектом «Реформа управління на сході України», та «Спеціальна ініціатива «Україна», які виконуються німецькою федеральною компанією DeutscheGesellschaftfürInternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.
Так, за результатами обговорення питань готовності виконавчих органів міських рад та районних державних адміністрацій Луганської області до виконання повноважень, пов’язаних з передачею функцій з державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу на засіданні обласної державної адміністрації 25.11.2015, досвід ЦНАП у м. Лисичанську рекомендовано до впровадження інших ЦНАП.
1. Характеристика громади
Територіально-адміністративна одиниця | Лисичанська міська територіальна громада |
Мешканців яких громад обслуговує ЦНАП | Лисичанська об’єднана територіальна громада (м.Лисичанськ, м.Привілля, м.Новодружеськ, Білогорівська, Вовчоярівська, Малорязанцівська, Мирнодолинська громади) |
Кількість населення,яке обслуговує ЦНАП | 115,2 (тис. осіб) |
2. Персонал та організація діяльності ЦНАП
Організаційно-правова форма ЦНАП
Штатні працівники ЦНАП
Посада та посадові обов'язки | Штатна кількість |
---|---|
Начальник управління адміністративних послуг – державний реєстратор | 1 |
Заступник начальника управління - начальник відділу надання адміністративних послуг управління адміністративних послуг | 1 |
Державний реєстратор відділу державної реєстрації управління адміністративних послуг | 5 |
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг управління адміністративних послуг | 18 |
Начальник відділу | 4 |
Головний спеціаліст | 4 |
Головний спеціаліст - бухгалтер | 1 |
Головний спеціаліст – юрисконсульт | 1 |
Спеціаліст І категорії | 1 |
Оператор комп’ютерного набору | 1 |
Прибиральник службових приміщень | 1 |
Працівники інших відділів або сторонніх організацій, які здійснюють консультування або прийом громадян в ЦНАП
Режим роботи ЦНАП
Робочі дні | Робочі години |
---|---|
Понеділок | 8:00 – 16:00 без перерви |
Вівторок | 8:00 – 16:00 без перерви |
Середа | 8:00 – 20:00 без перерви |
Четвер | 8:00 – 16:00 без перерви |
П'ятниця | 8:00 – 15:00 без перерви |
Субота | 8:00 – 15:00 без перерви |
Неділя | вихідний У зв’язку з дотриманням карантинних заходів щоденно здійснюється санітарна обробка приміщення з 11:30 до 12:15, з 16:00 до 16:30. В цей час прийом громадян не здійснюється. |
3. Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
Найменування кожного суб'єкту надання адміністративних послуг | Кількість послуг |
---|---|
Управління адміністративних послуг | 39 |
Управління будівництва та архітектури | 13 |
Відділ з обліку розподілу, обміну та приватизації житла | 7 |
Управління соціального захисту населення | 2 |
Служба у справах дітей | 1 |
Відділ з питань внутрішньої політики та організаційної роботи | 2 |
Управління власності | 12 |
Управління житлово-комунального господарства | 5 |
Відділ культури | 1 |
Трудовий архів | 3 |
Відділ у м. Лисичанську Головного управління Держгеокадастру у Луганській області | 17 |
Лисичанський відділ УДМС у Луганській області | 5 |
Лисичанське міське управління Головного управління ДСНС України у Луганській області | 1 |
Управління патрульної поліції в Луганській області | 2 |
Головне управління Держпраці у Луганській області | 5 |
Територіальний сервісний центр №4444 РСЦ МВС в Луганській області | 5 |
Комплексні послуги | 1 |
Послуги, що прирівнюються до адміністративних | 5 |
4. Місце розташування центрального відділення ЦНАП
93100, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. Гетьманська (Красногвардійська), б.63 (ЦНАП знаходиться в центрі міста, у 250 метрах від зупинки громадського транспорту, є паркування для автомобілів, поруч розташоване відділення банку, відстань від ЦНАП до основних органів, які надають адміністративні послуги, складає від 400 м до 2000 м
Приміщення ЦНАП знаходиться на першому поверсі багатоповерхової будівлі (житловий будинок), перебуває у комунальній власності, на балансі міської ради
Паркування авто |
Є місце для паркування авто. На шість машино-місць.
|
Громадський транспорт | 250 м |
Адміністративні будівлі | від 400 м до 2000 м |
Схеми проїзду | Опис маршруту до ЦНАП наявний на сайті ЦНАП |
Доступ для осіб з особливими потребами
Пандус |
|
Двері |
|
Санітарна кімната |
|
5. Як мешканці дізнаються про роботу ЦНАП?
Джерела інформації | |
---|---|
Сайт | Офіційний сайт Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області: www.lis.gov.ua Сайт ЦНАПу: adminposluga.lis.lurenet.ua Сторінка ЦНАП у Facebook: www.facebook.com/CNAPLysychansk Cторінка ЦНАП у Instagram: www.instagram.com/cnap.lysychansk |
Друковані ЗМІ | Інформація про роботу ЦНАПу та перелік адміністративних послуг, що надаються публікується у місцевій газеті «Новий путь» |
Телебачення | Репортажі по проблемним питанням у роботі ЦНАП |
Друковані матеріали | Інформація про ЦНАП розміщена у приміщеннях суб’єктів надання адміністративних послуг |
6. Перше враження
Символіка та назва | Оформлення ЦНАП витримано у срібно-синіх кольорах з використанням логотипу
|
Фасадна вивіска |
|
Рецепція |
|
Зона очікування |
|
Робоча зона |
|
Покажчики |
|
Інформаційні стенди |
|
Кімнатні рослини |
|
Дитячий куточок |
|
Надання адміністративних послуг здійснюється на підставі інформаційних та технологічних карток, затверджених суб'єктами надання адміністративних послуг.
Порушень термінів надання адміністративних послуг немає. Управлінням постійно проводиться моніторинг якості надання адміністративних послуг
Адміністратори та державні реєстратори постійно працюють над підвищенням своєї кваліфікації шляхом проходження короткотривалих навчальних курсів, відвідування семінарів, участі в онлайн-тренінгах та вебінарах, участі у навчально-ознайомчих поїздках тощо.