Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську


Створюємо ідеальний ЦНАП очима громадян

 05.04.2018 в 09:50

Протягом  свого функціонування Центр надання адміністративних послуг у м. Лисичанську  (далі — ЦНАП) працює над вдосконаленням роботи, спрощенням, оперативністю та  покращенням умов отримання адміністративних послуг. ЦНАП впевнено крокує  до виконання Єдиних  вимог (стандартів) якості обслуговування своїх відвідувачів.

З метою  підвищення якості надання адміністративних послуг ведеться постійний моніторинг  відгуків заявників. Для нашої команди думка клієнта є важливим показником щодо якості та доступності надання  адміністративних послуг.

Відвідувачі ЦНАП  після обслуговування можуть оцінити якість надання послуг за допомогою талону  електронної черги шляхом опускання його у прозору скриньку з відділеннями: «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».


Так, за І  квартал 2018 року за отриманням послуг до ЦНАП у м. Лисичанську звернулось  7 384 відвідувачів (без врахування відвідувачів, які отримували лише  консультацію).


Якість надання адміністративних послуг  оцінило 4642 відвідувачів ЦНАП, що склало 63% від загальної кількості прийнятих  документів.


Позитивно оцінили якість надання  послуг 4 598  відвідувачів, що становить 99%, негативно – 44  відвідувачів (1 %). 


На звороті  талону електронної черги або у книзі відгуків та пропозицій громадяни висловлюють  свої подяки, враження, побажання або скарги.


Зауваження,  скарги, пропозиції ретельно аналізуються, про результати розгляду заявники  повідомляються своєчасно.


Результати  моніторингу та відсутність скарг вказують на позитивну динаміку задоволеності  відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м. Лисичанська.


Наша команда  готова вживати всі необхідні заходи щодо якісного, оперативного та професійного  обслуговування відвідувачів задля створення ідеального Центру надання  адміністративних послуг у м. Лисичанську очима громадян.