10/01 Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб
Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:
1. заява (формується автоматично з реєстру територіальної громади)
2. паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
3. документ про право власності на житлове приміщення/будинок (для осіб, місце проживання яких не зареєстроване в даному житловому приміщенні/будинку, але особа є власником/співвласником);
4. у разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника; документ, що підтверджує повноваження особи як представника;
5. у разі подання заяви законним представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу законного представника; документи, що підтверджують повноваження законного представника (свідоцтво про народження, рішення суду про призначення опікуна/піклувальника, яке набрало законної сили, рішення органів опіки та піклування тощо).
Платність надання адміністративної послуги:
Безоплатно.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:
Не пізніше наступного робочого дня з дати подання заяви.
Закони України:
Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI
Нормативно-правові акти:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
1. неповний пакет документів;
2. документи подані особою, яка не має відповідних повноважень;
3. довідка не передбачена чинним законодавством України;
4. особа не досягла 14 років.