26/19 Надання грошової допомоги непрацездатним батькам (дружині/чоловіку) загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України
Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:
1. Заява про надання грошової допомоги;
2. копія паспорта громадянина України;
3. копія реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті та осіб, які мають паспорт у формі ІD-картки);
4. копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
5. копія «Посвідчення члена сім’ї загиблого»/«Посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України» (виданого на ім’я заявника);
6. копія свідоцтва про смерть загиблого/померлого Захисника (Захисниці);
7. копія витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи/довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності (для осіб з інвалідністю);
8. копія пенсійного посвідчення, або довідка органу соціального захисту населення про отримання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю/довідка про отримання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;
9. копії документів, що підтверджують родинні 4 стосунки (свідоцтва про народження загиблого (померлого) Захисника/Захисниці, свідоцтва про розірвання шлюбу (за потреби), тощо - для батьків; свідоцтва про шлюб – для дружини/чоловіка);
10. згода на збір інформації та обробку персональних даних (за формою згідно з додатком 2 до Порядку);
11. реквізити особистого банківського рахунку заявника, відкритого в установі уповноваженого банку;
Платність надання адміністративної послуги:
Безоплатно.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:
Протягом 30 календарних днів.
Закони України:
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
Закон України «Про адміністративні послуги»;
Закон України «Про адміністративну процедуру»
Нормативно-правові акти:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
1. Подання документів не в повному обсязі;
2. надання заявником недостовірних даних;
3. відсутність зареєстрованого (на дату звернення) місця проживання на території Лисичанської міської територіальної громади, крім випадку передбаченого у пункті 8 цієї інформаційної картки;
4. у разі, змін, що унеможливлюють подальшу виплату грошової допомоги (зміна зареєстрованого місця проживання, реєстрація шлюбу дружиною/ чоловіком, втрата статусу особи з інвалідністю, повернення на тимчасово окуповану територію, тощо).