09/04 Видача ордера на жиле приміщення /жилу площу у гуртожитку
Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:
1. заява про надання житла та згода повнолітніх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку разом з заявником на одержання житлового приміщення(в довільній формі);
2. акт з КП ЛЖЕК про технічний стан квартири, на яку буде видаватись ордер;
3. довідка з місця роботи заявника та повнолітніх членів сім’ї, які перебувають разом з ним на квартирному обліку ( де та ким працюють);
4. копії паспортів (1-2, 11-13 стор.) та свідоцтв про народження (коли в сім'ї є неповнолітні діти). При собі мати оригінали документів.
5. довідка з БТІ про наявність / відсутність власності у заявника та членів сім’ї, які стоять на обліку;
6. довідка з медичної установи про можливість проживання у гуртожитку (для гуртожитків);
7. довідка про наявність пільг (при наявності).
8. довіреність на право представляти інтереси суб’єкта звернення в органах місцевого самоврядування, оформлена в установленому законодавством порядку (у разі звернення уповноваженого представника).
Платність надання адміністративної послуги:
Безоплатно.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:
Протягом 30 днів від дня реєстрації заяви.
Закони України:
Нормативно-правові акти:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
1. не надані оригінали документів щодо всіх членів сім'ї, включених в ордер;
2. виявлення в поданих документах недостовірних відомостей;
3. подання заявником неповного пакету документів.
Інформаційна картка:
Заяви:
заява відсутня