09/03 Видача ордера на службове жиле приміщення
Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:
1. довідка з БТІ про наявність / відсутність власності на заявника та членів родини заявника;
2. договір найму службового житла в домах державного і комунального житлового фонду;
3. договір між адміністрацією підприємства і працівником про порядок користування службовим житлом;
4. наказ адміністрації підприємства про виділення службового житлового приміщення;
5. акт з КП ЛЖЕК про технічний стан квартири, на яку буде видаватись ордер;
6. довідка з відділу кадрів про займану посаду;
7. копії паспортів (1-2, 11-13 стор.) та свідоцтв про народження (коли в сім'ї є неповнолітні діти). При собі мати оригінали документів.
8. заява на першого керівника підприємства (установи, організації) про надання службового приміщення, узгоджена керівником підприємства;
9. письмова згода на проживання у житловому приміщенні членів родини заявника (може бути зазначена в договорі найму житла або в заяві).
10. довіреність від керівника підприємства;
11. згода на збір та обробку персональних даних.
Платність надання адміністративної послуги:
Безоплатно.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:
Протягом 30 днів.
Закони України:
Нормативно-правові акти:
постанова Ради Міністрів Української РСР «Про службові жилі приміщення» від 4 лютого 1988 р. N 37
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
1. не надані оригінали документів щодо всіх членів сім'ї, включених в ордер;
2. відсутність громадянина у Переліку категорій робітників, яким може бути надано службові жилі приміщення, встановленого законодавством;
3. виявлення в поданих документах недостовірних відомостей;
4. подання заявником неповного пакету документів.
Інформаційна картка:
Заяви:
заява відсутня