10/39 Реєстрація договору найму (оренди) житла
Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:
1. договір найму (оренди) житла у трьох автентичних примірниках, оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України (за бажанням сторони можуть скористатися примірним договором найму (оренди) житла, який отримують у ЦНАП у м. Лисичанську)
2. оригінал паспорта та ідентифікаційний код наймача, наймодавця і всіх осіб, які є членами родини наймача та мають намір проживати з ним в орендованому житлі;
3. свідоцтво про народження та ідентифікаційний код неповнолітніх дітей (у разі оренди житла разом з дітьми);
4. оригінал правовстановлюючого документа на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, свідоцтво про спадщину і т.п.);
5. у разі подання заяви представником наймача та/або наймодавця додатково подаються: - документ, що посвідчує особу представника; - оригінал документа, що підтверджує повноваження особи як представника, посвідчений в установленому законом порядку.
Платність надання адміністративної послуги:
Безоплатно.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:
Протягом 1 календарного дня з дня надходження пакета документів.
Закони України:
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР
Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI
Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV
Нормативно-правові акти:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
1. подані не всі необхідні документи;
2. подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація.