Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську


ТРЕНІНГ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ЦНАП З ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ (М.КИЇВ)

 20.02.2019 в 15:52

Якість роботи ЦНАП визначає рівень довіри громадян до влади,  який безпосередньо залежить від того, як держава виконує свої функції, де  надання адміністративних послуг посідає одну з ключових позицій. Однак,враховуючи велике навантаження на персонал ЦНАП та збільшення кількості  відвідувачів, виникає високий рівень професійного та емоційного вигорання.


Сьогодні, 20 лютого співробітники нашого ЦНАП мають чудову  нагоду брати участь у тренінгу для працівників центрів надання адміністративних  послуг на тему «Профілактика професійного вигорання: практичні техніки  відновлення, захисту та роботи зі стресом», який наразі проводиться в м.Києві,  за підтримки проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується  німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusаmmenarbeit  (GIZ) GmbH, та за ініціативи Офісу реформи адміністративних послуг (працює в  рамках проекту EDGE), створеного при Міністерстві економічного розвитку і  торгівлі України.


Тренінг проводить Оксана Дубовик – експерт-практик у сфері  організаційного розвитку та систем управління.


Програма тренінгу дуже щільна, насичена цікавою теорією та  інформацією з застосуванням різноманітних методів: просунуті міні-лекції,  інтерактивний коворкінг, бізнес-кейси, фасилітація з використанням «Екрану  ідей». Цікаві практичні вправи спрямовані на зняття наслідків професійного  вигорання, зняття стресу.


Наші колеги діляться позитивними емоціями та враженнями, від  тренінгу та наголошують на його доцільності. З нетерпінням чекаємо на їхнє  повернення для перейняття отриманого ними досвіду з профілактики професійного  вигорання!


Висловлюємо велику подяку за турботу та високу організацію  тренінгу нашим надійним партнерам: проекту «Реформа управління на сході УкраїниІІ», що виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für InternationaleZusаmmenarbeit (GIZ) GmbH та Офісу реформи адміністративних послуг.