Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

10/01 Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. заява;

2. паспорти всіх зареєстрованих осіб;

3. документ про право власності на домоволодіння;

4. домова книга;

5. свідоцтво про народження дитини або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку;

6. свідоцтво про шлюб або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків

7. У разі подання заяви законним представником/представником за довіреністю особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу законного представника/представника за довіреністю; документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі); довіреність.

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатно.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

Не пізніше наступного робочого дня з дати подання заяви.

Закони України:

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР

Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI

Нормативно-правові акти:

Рішення виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 15.03.2016 № 91 «Про затвердження Регламенту видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб»

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. неповний пакет документів;

2. документи подані особою, яка не має відповідних повноважень.

Інформаційна картка:

інформаційна картка

інформаційна картка (для органів влади)

Заяви:

заява+зразок заповнення