Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

10/20 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. заява;

2. документ про сплату адміністративного збору - у разі зміни відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця;

3. документ про додаткову сплату до адміністративного збору - у разі надання адміністративної послуги у скорочені строки;

4. копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною реєстраційного номера облікової картки платника податків;

5. копія першої сторінки паспорта та сторінки з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною серії та номера паспорта, - для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта;

6. договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства - у разі створення фізичною особою - підприємцем сімейного фермерського господарства відповідно до Закону України «Про фермерське господарство» або у разі внесення змін, що містяться в договорі (декларації) про створення сімейного фермерського господарства;

7. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу;

8. у разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.

Платність надання адміністративної послуги:

1. за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця - 250 грн.; 2. за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі - 190 грн.; 3. за проведення державної реєстрації протягом шести годин після надходження документів додатково до адміністративного збору сплачується - 500 грн.; 4. за проведення державної реєстрації протягом двох годин після надходження документів додатково до адміністративного збору сплачується - 1240 грн.; 5. адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України. Якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у строк, визначений цими законами.
Розрахунковий рахунок:

 Рахунок – UA908999980314010501000012491; Код доходів 22010300, «Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; ЄДРПОУ одержувача: 37991110; Одержувач: ГУК у Луг.обл./МТГ м. Лисичанськ Банк одержувача: Казначейство України (ЕАП).


 Рахунок – UA988999980314000540000012491; Код доходів 22012900 «Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; ЄДРПОУ одержувача: 37991110; Одержувач: ГУК у Луг.обл./МТГ м. Лисичанськ Банк одержувача: Казначейство України (ЕАП).

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

Протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів (може проводитись у скорочені строки).

Закони України:

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV

Нормативно-правові акти:

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації» від 25.12.2015 №1128

Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи» від 09.02.2016 № 359/5

Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи» від 23.03.2016 №784/5

Рішення Лисичанської міської ради «Про визначення органів реєстрації та внесення змін до штатного розпису» від 22.02.2016 №7/92

Постанова Кабінету Міністрів України «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки» від 25.12.2015 № 1133

Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. Підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є: 1) подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі; 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; 3) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; 4) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі.

2. Підстави для відмови у державній реєстрації фізичної особи - підприємця: 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень; 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії; 3) документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації; 4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; 5) подані документи суперечать вимогам законів України; 6) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; 7) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Інформаційна картка:

інформаційна картка

Заяви:

заява

зразок заповнення заяви  

форми для заповнення заяв на сайті Міністерства юстиції України: https://cutt.ly/8mOEfaO