Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

08/07 Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (у частині ескізів фасадів)


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. заява;

2. примірник раніше зареєстрованого паспорту прив'язки ТС замовника;

3. реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація);

4. 2 примірника ескізів фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

5. 2 примірника схеми благоустрою прилеглої території, складеної замовником або суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до ЗУ "Про благоустрій населених пунктів України";

6. засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатно.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

Протягом 10 робочих днів з дати надання заяви.

Закони України:

ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17.02.2011р

Нормативно-правові акти:

п.2.33. Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21.10.2011р N 244

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. подані документи оформлені неналежним чином або несуть недостовірну інформацію;

2. документи подані не у повному обсязі;

3. документи подані особою, яка не має на це повноважень;

4. невідповідність намірів щодо розміщення ТС вимогам містобудівної документації (ПДП, Генплан).

Інформаційна картка:

інформаційна картка

Заяви:

заява+зразок заповнення