Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

24/02 Видача рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. заява (клопотання) із згодою на укладання договору про оплату авансового внеску в рахунок ціни оплати земельної ділянки;

2. копія документу, що посвідчує право користування земельною ділянкою (у разі його наявності), та копія документу, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці (за наявністю оригіналу);

3. копія установчих документів для юридичної особи (посвідчені печаткою юридичної особи), а для громадянина - копія документа, що посвідчує особу;

4. копія довіреності, на підставі якої інтереси одержувача адміністративної послуги представлятиме його уповноважена особа (у разі потреби), (за наявністю оригіналу);

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатно.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

Не більше 30 календарних днів з дня реєстрації заяви, у разі неможливості – на першому засіданні чергової сесії міської ради.

Закони України:

Земельний кодекс України від 25.10.2001 № 2768-III

Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI

Нормативно-правові акти:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу земельної ділянки;

2. виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

3. якщо щодо суб’єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності;

4. відмова від укладання договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки;

5. встановлена заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність.

Інформаційна картка:

інформаційна картка

Заяви:

заява+зразок заповнення