Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

24/12 Видача рішення про затвердження документації із землеустрою


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. клопотання (заява) про затвердження документації із землеустрою, в якому (якій) обов’язково вказується кадастровий номер, площа, адреса, цільове призначення земельної ділянки (земельних ділянок), вид документації із землеустрою, для юридичної особи – ЄДРПОУ;

2. копія довіреності, на підставі якої інтереси одержувача адміністративної послуги представлятиме його уповноважена особа (у разі потреби), (за наявністю оригіналу);

3. документація із землеустрою, погоджена відповідно до вимог ст. ст. 186, 186-1 Земельного кодексу України;

4. витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (земельні ділянки);

5. для фізичних осіб – підприємців: копія паспорту, копія довідки про присвоєння РНОКПП;

6. для громадян: копія паспорту, копія довідки про присвоєння РНОКПП;

7. для юридичних осіб: копія установчого документу, копія документа про призначення першого керівника.

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатно.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

30 календарних днів з дня реєстрації клопотання (заяви), або пізніше (див. інформаційну картку)

Закони України:

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР

Земельний кодекс України від 25.10.2001 № 2768-III

Нормативно-правові акти:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. надання неповного пакету документів;

2. відсутність погодження документації із землеустрою відповідно до вимог ст. ст. 186, 186-1 Земельного кодексу України;

3. невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Інформаційна картка:

інформаційна картка

Заяви:

заява+зразок заповнення(Фіз.ос)

заява+зразок заповнення(Юр.)