Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

24/10 Видача рішення про внесення змін до рішення міської ради або скасування рішення із земельних питань


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. клопотання (заява) про внесення змін до рішення міської ради або скасування рішення, в якому (якій) зазначається причина внесення змін або скасування, зміст змін, для юридичної особи – ЄДРПОУ;

2. копія довіреності, на підставі якої інтереси одержувача адміністративної послуги представлятиме його уповноважена особа (у разі потреби), (за наявністю оригіналу);

3. попереднє рішення, до якого необхідно внести зміни або скасувати;

4. інші документи (або їх копії), які стали підставою для внесення змін до рішення або скасування рішення.

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатно.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

30 календарних днів з дня реєстрації клопотання (заяви), або пізніше (див. інформаційну картку)

Закони України:

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР

Земельний кодекс України від 25.10.2001 № 2768-III

Нормативно-правові акти:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. надання неповного пакету документів;

2. невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Інформаційна картка:

інформаційна картка

Заяви:

заява+зразок заповнення(Фіз.ос)

заява+зразок заповнення(Юр.)