Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

37/04-2 Зміна адреси об'єкта нерухомого майна у місті Лисичанську


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. заява встановленої форми;

2. копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

3. копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (декларації про готовність об’єкта до експлуатації, акта готовності об’єкта до експлуатації та сертифіката) (крім випадків, коли об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), - якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів;

4. технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна;

5. у разі звернення представника - пред’являється примірник оригіналу документа, що засвідчує його повноваження.

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатно.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

протягом 30 календарних днів з дня подання заяви з необхідним пакетом документів, та 5 робочих днів після усунення причин що були підставою

Закони України:

ст. 30, ст. 37 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» № 280/97-ВР від 21.05.1997р

Нормативно-правові акти:

Тимчасовий порядок реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. подання неповного комплекту документів, зазначених у розділі 9 Інформаційної картки;

2. невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні;

3. виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально;

4. подання заяви особою, яка не є замовником будівництва або уповноваженою ним особою; подання заяви до уповноваженого органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території.

Інформаційна картка:

інформаційна картка

Заяви:

заява