Інформація про діяльність ЦНАП у м.Лисичанську за ІІ-ий квартал 2021 року
Станом на 01 липня 2021року через Центр надання адміністративних послуг у м.Лисичанську надається 126 послуг. Всі послуги надаються через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб'єктами надання послуг, а також адміністраторами та державними реєстраторами безпосередньо.
Кількість наданих послуг із початку року становить 32 937.
Кількість наданих консультацій – 26 347.
Сума надходжень до міського бюджету від надання адміністративних послуг – 894 600 грн.
ЦНАП у м.Лисичанську постійно розвивається та не зупиняється на досягнутому.
За II-ий квартал 2021 року в ЦНАП було впроваджено:
1) віддалене робоче місце працівника соціального страхування Лисичанського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування.
Перелік послуг, які надаватимуться працівниками Лисичанського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області:
•надання довідникової інформації;
•консультування щодо законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
•надання переліку документів, необхідних для надання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг;
•консультування щодо:
— призначення страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх сімей;
— призначення матеріального забезпечення застрахованим особам;
— призначення витрат на медичну та соціальну допомогу потерпілим на виробництві;
•надання роз’яснень щодо лікування застрахованих осіб в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів після перенесених захворювань та травм;
•надання роз’яснень щодо прав, обов’язків та відповідальності застрахованих осіб;
2) відновлено послуги сервісного центру МВС:
— обмін посвідчення водія (без складання іспитів);
— видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого;
3) віддалені робочі місця розпочали прийом відвідувачів на Білогорівській, Малорязанцівській, Вовчоярівській територіях .
Згідно моніторингу якості надання адміністративних послуг за II-ий квартал 2021 року в оцінюванні якості надання адміністративних послуг взяли участь 2 306 відвідувачів ЦНАП.
Позитивно оцінили якість надання послуг 2294 відвідувачів, що становить 99,65%.
Негативно – 8 відвідувачів, відповідно — 0,35%.
Ми наполегливо працюємо над покращенням доступності та якості надання адміністративних послуг мешканцям територіальної громади!