Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську


Ідеальний ЦНАП очима громадян

 08.02.2021 в 13:04

ЦНАП у м.Лисичанську завжди працює над вдосконаленням роботи, спрощенням, оперативністю та покращенням умов отримання адміністративних послуг. Наш ЦНАП впевнено крокує шляхом виконання Єдиних вимог (стандарт) до якості обслуговування своїх відвідувачів.

З метою підвищення якості надання адміністративних послуг ведеться постійний моніторинг відгуків заявників. Для нашої команди думка відвідувача є важливим показником щодо якості та доступності адміністративних послуг.


ЯК І ДЕ МОЖНА ОЦІНИТИ РОБОТУ ЦНАП У М.ЛИСИЧАНСЬКУ?


СКРИНЬКА У ПРИМІЩЕННІ ЦНАП


Після обслуговування відвідувач може оцінити якість надання послуг за допомогою талону електронної черги шляхом опускання його у прозору скриньку з відділеннями: «Задоволений» та «Незадоволений».


КНИГА ВІДГУКІВ ТА ПРОПОЗИЦІЙ


ЧАТ-БОТ у Viber та Telegram


СТОРІНКИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ Instagram та Facebook


На звороті талону електронної черги, у книзі відгуків та пропозицій, в соціальних мережах на наших сторінках громадяни можуть висловити свої подяки, враження, побажання або скарги.


МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА 2020 РІК


Кількість наданих послуг — 58 325.

Кількість наданих консультацій — 46 660.


В оцінюванні якості надання адміністративних послуг взяли участь 7 535 відвідувачів ЦНАП.

Позитивно оцінили якість надання послуг 7 513 відвідувачів, що становить 99,7%.

Негативно — 22 відвідувача, відповідно — 0,3%.


Зауваження, скарги, пропозиції було ретельно проаналізовано, про результати розглядів заявників було повідомлено своєчасно.


Результати моніторингу вказують на позитивну динаміку задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП у м.Лисичанську.


Наша команда вживає всі необхідні заходи задля створення ідеального Центру надання адміністративних послуг у м.Лисичанську очима наших громадян!


МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!