Ідеальний ЦНАП очима громадян
ЦНАП у м.Лисичанську завжди працює над вдосконаленням роботи, спрощенням, оперативністю та покращенням умов отримання адміністративних послуг. Наш ЦНАП впевнено крокує шляхом виконання Єдиних вимог (стандарт) до якості обслуговування своїх відвідувачів.
З метою підвищення якості надання адміністративних послуг ведеться постійний моніторинг відгуків заявників. Для нашої команди думка відвідувача є важливим показником щодо якості та доступності адміністративних послуг.
ЯК І ДЕ МОЖНА ОЦІНИТИ РОБОТУ ЦНАП У М.ЛИСИЧАНСЬКУ?
СКРИНЬКА У ПРИМІЩЕННІ ЦНАП
Після обслуговування відвідувач може оцінити якість надання послуг за допомогою талону електронної черги шляхом опускання його у прозору скриньку з відділеннями: «Задоволений» та «Незадоволений».
КНИГА ВІДГУКІВ ТА ПРОПОЗИЦІЙ
ЧАТ-БОТ у Viber та Telegram
СТОРІНКИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ Instagram та Facebook
На звороті талону електронної черги, у книзі відгуків та пропозицій, в соціальних мережах на наших сторінках громадяни можуть висловити свої подяки, враження, побажання або скарги.
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА 2020 РІК
Кількість наданих послуг — 58 325.
Кількість наданих консультацій — 46 660.
В оцінюванні якості надання адміністративних послуг взяли участь 7 535 відвідувачів ЦНАП.
Позитивно оцінили якість надання послуг 7 513 відвідувачів, що становить 99,7%.
Негативно — 22 відвідувача, відповідно — 0,3%.
Зауваження, скарги, пропозиції було ретельно проаналізовано, про результати розглядів заявників було повідомлено своєчасно.
Результати моніторингу вказують на позитивну динаміку задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП у м.Лисичанську.
Наша команда вживає всі необхідні заходи задля створення ідеального Центру надання адміністративних послуг у м.Лисичанську очима наших громадян!
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!