Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську


Вимоги до документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок

 19.09.2018 в 11:49

Документи для державної реєстрації у паперовій формі подаються особисто заявником або поштовим відправленням.


Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.


У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі по тексту — Єдиний державний реєстр).


Документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, — іншою мовою.


Текст документів має бути написаний розбірливо — машинодруком або від руки друкованими літерами.


Документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст.


Перелік змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок (далі по тексту — Профспілка), які підлягають державній реєстрації:

1. Зміна найменування Профспілки (повного та/або скороченого).

2. Зміна місцезнаходження Профспілки.

3. Зміна відомостей про органи управління Профспілки.

4. Зміна керівника або відомостей про керівника Профспілки.

5. Зміна фізичних осіб або зміна відомостей про фізичних осіб – платників податків, які мають право вчиняти дії від імені Профспілки без довіреності, у тому числі підписувати договори тощо.

6. Зміна відомостей про членів керівних органів Профспілки.

7. Зміна мети діяльності професійної спілки, об’єднання професійних спілок.

8. Зміна інформації для здійснення зв'язку з Профспілкою.

9. Зміни до установчих документів, які не повязані з внесенням змін до відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.


УВАГА!


Для державної реєстрації змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів, надаються такі документи:

1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, форма 3 (далі — Заява). Форма Заяви затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства юстиції № 1924/5 від 15.06.2017.

Заява підписується заявником.

Справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.


2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління Профспілки про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

У разі внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з Профспілкою, надання примірника оригіналу (нотаріально засвідченої копії) такого рішення не обов'язкове.

Рішення уповноваженого органу управління Профспілки повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.

Рішення уповноваженого органу управління Профспілки, що подається для державної реєстрації змін, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами).

Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується.


3. Відомості про керівні органи Профспілки — у разі внесення змін до складу керівних органів Профспілки.

Цей документ повинен містити відомості про ім’я, дату народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посаду, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку (адреса електронної пошти тощо).


4. Установчий документ професійної спілки, об’єднання професійних спілок в новій редакції — у разі внесення змін, що містяться в установчому документі.

Внесення змін до установчого документа професійної спілки, об’єднання професійних спілок оформляється шляхом викладення його в новій редакції.

Установчий документ Профспілки викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами).


Статут професійної спілки повинен містити відомості про:

1) статус та повну назву Профспілки, її скорочену назву (за наявності), місцезнаходження її виборних органів (юридичну адресу);

2) мету та завдання Профспілки;

3) умови і порядок прийняття в члени Профспілки та вибуття з неї;

4) права, обов'язки членів Профспілки, умови, порядок та підстави виключення з членів Профспілки;

5) територіальну, галузеву або фахову сферу діяльності;

6) організаційну структуру Профспілки, повноваження її організацій, виборних органів, порядок формування їх складу;

7) умови, терміни, порядок скликання з'їздів, конференцій чи загальних зборів членів Профспілки та порядок прийняття ними рішень;

8) порядок і терміни звітності виборних органів Профспілки перед членами Профспілки, порядок здійснення контролю за діяльністю виборних органівПрофспілки;

9) джерела надходження (формування) коштів профспілки та напрями їх використання;

10) порядок здійснення господарської діяльності, необхідної для виконання статутних завдань Профспілки;

11) порядок внесення змін до статуту Профспілки;

12) умови та порядок припинення діяльності профспілки і вирішення майнових питань.


Статут (положення) об'єднання професійних спілок повинен містити:

1) дату та місце укладення угоди про створення об'єднання;

2) статус та повну назву об'єднання, його скорочену назву (за наявності), місцезнаходження його виборних органів (юридичну адресу);

3) територіальну, галузеву або фахову сферу діяльності об'єднання;

4) мету створення та основні завдання об'єднання;

5) умови та порядок прийняття нових членів до об'єднання та виходу з нього;

6) права та обов'язки членів об'єднання;

7) організаційну структуру об'єднання;

8) повноваження виборних органів об'єднання, порядок їх формування та терміни діяльності;

9) умови, терміни, порядок скликання з'їздів (конференцій) об'єднання, порядок прийняття ними рішень та перелік питань, віднесених до їх компетенції;

10) джерела надходження (формування) коштів об'єднання та напрями їх використання;

11) порядок і терміни звітності виборних органів об'єднання перед профспілками, які створили це об'єднання;

12) порядок внесення змін до статуту (положення) об'єднання;

13) умови та порядок припинення діяльності об'єднання;

14) порядок здійснення контролю за діяльністю об'єднання;

15) порядок вирішення майнових питань.


Справжність підписів на установчому документі професійної спілки, об’єднання професійних спілок нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.


Адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про Профспілку не справляється.


Документи для державної реєстрації можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області, Центрів надання адміністративних послуг, місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Cуб’єкти прийому, видачі документів у сфері реєстрації громадських формувань


Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації змін до відомостей про Профспілку, становить 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.


Зразки документів, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (lugjust.gov.ua).


Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: (06452) 42216,(095) 3624202.


Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: lugjust.gov.ua/gf-chat/.



Головне територіальне управління юстиції у Луганській області