Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську


Змінився керівник чи склад керівного органу громадського об’єднання? Зареєструйте зміни!

 29.08.2018 в 09:43

Зміна керівника, складу керівного органу громадського об’єднання може відбуватися з різних причин. Це може бути як переобрання керівних органів (наприклад, у зв'язку із закінченням строку їх повноважень, звільнення керівника, членів керівного органу тощо). Зміна керівника, складу керівного органу громадського об’єднання підлягає державній реєстрації.


Громадське об’єднання повідомляє про зміни у складі керівних органів, зміну керівника тощо, протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.


Громадське об’єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.


Для державної реєстрації зміни керівника, складу керівного органу громадського об’єднання зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:


1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань – форма 3 (затверджена наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630).

2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання. Таке рішення може оформлюватись протоколом. У випадку зміни керівника, змін у складі керівного органу в протоколі має бути зазначено, повноваження яких осіб припиняються та які особи обираються до складу керівного органу і на які посади. Крім того, відповідно до законодавства, для обрання особи керівником або членом керівного органу необхідна її особиста згода (особа повинна бути присутньою на засіданні уповноваженого органу або надати особисту згоду у письмовій формі на обрання її керівником, членом керівного органу). Таке рішення повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, відповідати законодавству та статуту, викладене у письмовій формі, прошито, пронумеровано та підписано засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на протоколі нотаріально засвідчується лише у разі наявності такої вимоги в установчих документах відповідного громадського об’єднання.

3. Реєстр осіб, які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління громадського об’єднання.

4. Відомості про керівні органи громадського об'єднання (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

5. Документ про сплату адміністративного збору у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

6. Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.


Для державної реєстрації змін керівника, особи, яка має право представляти громадське об’єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об’єднання без додаткового уповноваження, керівного органу громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи подаються наступні документи:

1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — форма 21 (форма Заяви затверджена наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630).

2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни.


Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів. Державна реєстрація може бути проведена в скорочені строки в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.


Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.


За результатами розгляду документів, державним реєстратором може бути прийняте рішення про:

— державну реєстрацію;

— зупинення розгляду документів;

— відмову в державній реєстрації.


Документи для державної реєстрації можна подати особисто або надіслати поштою з додержанням вимог до оформлення документів, визначеним законом.


Документи для державної реєстрації змін громадське об’єднання із статусом юридичної особи може подати до:

— Головного територіального управління юстиції у Луганській області;

— Центрів надання адміністративних послуг;

— Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.


Cуб’єкти прийому, видачі документів у сфері реєстрації громадських формувань


Документи для державної реєстрації змін громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, може подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.


Зразки документів, що подаються для державної реєстрації, можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області.


Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: (06452) 4-22-16, (095) 362-42-02


Отримати консультацію можливо за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням:lugjust.gov.ua/gf-chat/



Головне територіальне управління юстиції у Луганській області