Центр надання адміністративних
послуг у м. Лисичанську

37/04-5 Підтвердження зміни або анулювання адреси об'єкту нерухомості


Документи, які подаються адміністратору центру надання адміністративних послуг:

1. заява;

2. для фізичної особи - для громадянина України – копія документа що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; для іноземця - національний, дипломатичний чи службовий паспорт або документ, що його заміняє (копія);

3. правовстановлюючі документи, які підтверджують майнові права заявника на об'єкт нерухомості;

4. у разі звернення представника - довіреність на представлення інтересів заявника.

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатно.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

Протягом 30 календарних днів з дня подання заяви з необхідним пакетом документів.

Закони України:

ст. 30, ст. 37 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» № 280/97-ВР від 21.05.1997р

Нормативно-правові акти:

Рішення виковчого комітету Лисичанської міської ради «Про затвердження «Порядку присвоєння адрес об'єктам нерухомого майна у містах Лисичанську, Новодружеську, Привіллі» від 04.12.2018 №718

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. подані документи оформлені неналежним чином, або несуть недостовірну інформацію;

2. документи подані особою, яка не має на це повноважень.

Інформаційна картка:

інформаційна картка

Заяви:

заява+зразок заповнення